Minigolf och vardagslyx

Igår var det min sista helt lediga dag denna vecka och innan jag blir gräsänka (igen). Martin och jag åkte på eftermiddagen, när solen hade tittat fram, in till Kristineberg för att spela minigolf. Det var första gången vi båda spelade där, så det kändes kul med nya banor. 
Vi köpte en varsin cider och började spela i den gassande solen. Hela rundan var otroligt jämn och det var på slutet som Martin kammade hem segern. Riktigt roliga banor och bra motstånd :)





När vi var klara köpte vi med oss en flaska bubbel och åkte hem. Golfspelandet tog hårt på Martin så han somnade som ett barn medan jag gjorde i ordning middagen. Sen njöt vi av den enkla, men ack så goda middagen med ett glas bubbel. Topp! 
Resten av kvällen kollade vi på den allra första Beckfilmen från 1997 och tog det chill.


Nu ska jag jobba 17-00.fyra dagar i sträck, men det ska nog gå bra. Jag har ju som tur dagarna lediga som jag lan tillbringa ute i solen. På lördag kommer Martin hem och sen nästa vecka är vi båda HELT lediga och inga stora saker inplanerade. Såå skönt!!

Det här med sommarlov är ju ändå rätt soft. Puss! 

Kommentera här: