Semestermusik och 16 dagar ledighet.

 
 
7 timmar kvar tills jag går på semester. Alltså, över 2 veckor helt utan jobb!! Det tar dock emot lite att jobba ett nattpass det sista jag gör, men snart är jag fri. Biljetterna är utskrivna, packningen börjar bli klar, spellistorna är skapade och mitt humör är på topp.
 
Imorgon (idag, egentligen) åker jag till Göteborg för att se Håkan Hellström på Ullevi. Planet från Arlanda går vid 12-tiden och jag är framme en timme senare. Det tar lite emot att flyga när det går miljövänliga tåg, men när SJ är så betydligt dyrare jämfört med SAS för studenter så blir det faktiskt flyget.
När jag kommer in till Göteborg ska jag möta upp Martin, som har varit där sen i torsdags, och checka in på vårt hotell. Sen blir det uppladdning inför Håkan!! 
 
Vi åker hem igen till Stockholm på söndag förmiddag. Jag ber till alla tåggudar att det inte blir några förseningar eller annat jobbigt. Vill komma hem i tid så att vi hinner packa om till Turkietresan. Sen på måndag kl 8 lyfter planet till Turkiet, Alanya. 7 dagar av total avkoppling väntar då. Det kommer bli underbart!
 
Nu ska jag fortsätta att jobba, alltså fortsätta att kolla på Geordie Shore på MTV. KvalitéTV.

Kommentera här: