Nu är det sommar!

Hej!
Den hemska tentaveckan är över och jag är ett stort steg närmare sommarlov. Igår, fredag, skrev jag och min klass tenta i försäljning. Materialet var gigantiskt, men när tentan väl låg framför mig kände jag ändå att jag hade grepp om det hela. 2 timmar senare lämnade jag in min tenta. Idag kom beskedet: jag blev godkänd, med marginal! Så himla skönt.


Såhär såg mitt plugg ut. Efter jag hade varit och tagit cellprov i onsdags så laddade jag upp med energidryck, gifflar och choklad, för att orka plugga hela dagen. En helt okej pluggdag ändå.
När tentan var färdigskriven och grupparbetet var klart så var det dags för årets första parkhäng. Vi promenerade från skolan till Fridhemsplan, i endast t-shirt. Solen sken och vi var alla på toppenhumör. 1,5 timme senare satt vi i Tantolunden och drack rosé i solen. Kvällen var verkligen hur härlig som helst och den blev lite bättre när min Martin kom. Vid 00 åkte vi hemåt med ett stopp på Max. 
Idag när vi vaknade klädde vi på oss sommarkläder(!!!) och promenerade till pizzerian. Sen satte vi oss i min park för att äta och njuta av det vackra vädret. 
Vi blev kvar i flera timmar och hade det riktigt härligt tillsammans. Har så trevligt och roligt med min älskling. Tänk vilken tur jag har som har denna underbara människa i mitt liv! Helt fantastiskt.

När vi kom hem igen försökte jag sova lite, eftersom jag skulle jobba natt. Min plan gick inte som planerat då det var väldigt svårt att somna när det var så ljust ute. Somnade någon timma innan jag skulle iväg och det gjorde mig bara tröttare. Nu är klockan snart halv 4 och det är "bara" 4,5 timme kvar innan jag slutar. Buh! 

Hej då.

Kommentera här: