Sommarplanering

Nu är det bara 6 dagar (6 DAGAR!!!) kvar till sommarlov!! Känns ju helt fucking underbart, om jag får säga det själv. Denna termin har verkligen varit tuff med skola på heltid, genomsnitt 70 timmar jobb varje månad och dömning. Ett under att jag har klarat skolan bra, lyckats bygga upp ett förhållande och att jag fortfarande lever!!
 
Fick mitt arbetsschema inför sommaren igår och jag fick all ledighet som jag hade bett om, vilket känns skönt. Först blev jag lite nervös över att jag inte har fått så många timmar, men nu när jag tänker efter så kommer det vara skönt att vara ledig. Tidigare år har jag jobbat väldigt mycket under sommrarna och har varit helt slutkörd när väl skolan börjat igen. Det ska inte ske detta år, för detta kommer förmodligen vara mitt sista sommarlov.
 
Såhär kommer min sommar (förmodligen) se ut:
 
 
Börjar sommaren med en resa till Göteborg för att se älskade Håkan Hellström på Ullevi. Martin kommer redan vara där när jag kommer på lördagen, men vi sover tillsammans på hotell efter konserten innan vi åker hem dagen efter. Kommer bli väldigt mysigt och ett perfekt sätt att fira att vårt förhållande fyller 4 månader.
 
 
Dagen efter att vi kommer hem från Göteborg åker vi en vecka till Turkiet, Alanya. Snabba puckar, men jag gillare!
Sol, bad, drinkar, avkoppling och god mat, står på schemat.
 
 
I början av juli blir det tillbaka till Göteborg för att döma Partille Cup. En vecka utomhus med handboll, handboll och handboll. Kommer bli kul!
 
 
 
Sen SKA jag på Way out West med Emil. Jag kan liksom inte missa denna lineup och jag tror att det kommer bli fab. 
 
 
Tänkte även klämma in en liten minisemester i Sverige. En riktig Sunes sommar-semester ;)
 
 
Och självklart ska jag hänga massor i min älskade stad Stockholm. Parkhäng med fina vänner, bad på Lilla essingen, sena utekvällar och grillning i mängder.
 
Jag tror, eller jag vet att denna sommar kommer bli FAB! 
 
 
 
 
 

Kommentera här: